Az általunk forgalmazott készülékek maradéktalanul megfelelnek a törvényben
meghatározott fogyasztóvédelmi előírásoknak, meghibásodás esetén
országos szervizhálózat áll rendelkezésre!
Minden termékhez jár:
* A természetes és nem természetes személyek vásárlása esetén a gyári garancia időtartama eltérő lehet, erről minden esetben a garancialevélen találsz pontos információt.
A gyártói jótállást, a teljeskörű Hivatalos Garancia Plusz kiterjesztett jótállással 3 évre egészítjük ki.
Ami elromolhat, az bizony el is romlik...
Veled is előfordult már, hogy háztartási géped pár nappal a gyári jótállás lejárta után romlott el? Bosszantó hiba, arról nem is beszélve, hogy egy egyszerű szervízelés kiszállással együtt mindjárt 10-15.000 Ft-ot vesz ki a pénztárcájából.
Megóvunk a nem várt költségektől!
A Hivatalos Garancia Plusz Szolgáltatással 3 évig nyugodtan alhatsz, hiszen a megvásárolt készüléked miatt nem kell aggódnod. Hiba esetén a javítás ÖSSZES költsége minket fog terhelni.
A Hivatalos Garancia Plusz azt jelenti, hogy a megvásárolt háztartási gép jótállási idejét (a gyári jótálláson felül) 5 évre egészítjük ki (pl. egy 2 év gyári jótállásos készülék esetében ez +1 évet jelent).
A Hivatalos Garancia Plusz egyik feltétele, hogy a szerződésben szereplő, megvásárolt termék ingyenes műszaki felülvizsgálatát írásban (e-mail, vagy postai levél) bejelentsed, és igényeld a gyári jótállás lejárta előtt 60-90 nappal.
Ez a műszaki felülvizsgálat INGYENES, és a Hivatalos Garancia Plusz jótállás érvényességének végéig, évente szükséges megismételni.
Felhívjuk figyelmed, hogy a műszaki felülvizsgálatra való igény bejelentésének elmulasztása, az éves ingyenes felülvizsgálatok meghiúsulása, vagy a szerviz kiszállási díj ki nem fizetése a Hivatalos Garancia Plusz jótállás automatikus érvénytelenítését vonja maga után.
A DÍJMENTES felülvizsgálatra az otthonodban kerül sor, egy szerviz kiszállási díj ellenében. Természetesen lehetőséged van arra is, hogy a felülvizsgálatra eljuttassad Telephelyünkre (1211, Budapest, Orion utca 14.) a szerződésben szereplő készüléket.
A Hivatalos Garancia Plusz kizárólag akkor érvényes, ha a megvásárolt, szerződésben szereplő termék gyári jótállásán felül, a gyártó által egyes esetekben felkínált kiterjesztett jótállását a gyártó által megadott elektronikus felületen érvényesítette, és az ehhez szükséges dokumentumokat megkapta.
A Hivatalos Garancia Plusz jótállással felruházott készülék megvásárlásával automatikusan elfogadod a Hivatalos Garancia Plusz jótállás feltételeit és szabályait, amelynek részleteit itt olvashatod.
Az 5 év jótállással kizárólag természetes személyek élhetnek, nem természetes személy, azaz cég esetében nem áll módunkban ezt biztosítani.
FELÜLVIZSGÁLATI KISZÁLLÁSI DÍJ:
Felülvizsgálat DÍJTALAN!
Kiszállási díj 8.500 Ft / cím (egész Magyarország területén).
Több készülék esetén is csak egyetlen egy kiszállási díjat kérünk!
WHIRLPOOL szervíz központi telefonszáma: 1/999-5000
TEKA szervíz központi telefonszáma: 80/201-091
BOSCH/NEFF szervíz központi telefonszáma: 80/200-201